In Den Haag, zijn we op zoek naar enthousiaste hulpen in de huishouding, die huishoudelijke taken bij de mensen thuis verrichten Als hulp in de huishouding krijg je eigen cliënten toegewezen volgens een vaste planning. Je verzorgt bij hen bijvoorbeeld de was, het strijkwerk, de afwas en maakt de badkamer en het toilet schoon. Onze cliënten rekenen op kwaliteit, maar ook opeen gezellig praatje en persoonlijke aandacht. De werkdagen en tijden zijn in overleg.
Welk werk je moet doen, is met iedere cliënt afgesproken. Deze afspraken kunnen worden aangepast als dat nodig is. Je neemt vooral de huishoudelijke taken over die cliënten niet meer zelf kunnen. Je schrijft in een logboek de dingen die je gedaan hebt.
De werktijden zijn van maandag t/m vrijdag tussen 09:00 uur en 17:00 uur. Je kan en mag zelf bepalen hoeveel uur je wilt werken en welke dagen je beschikbaarheid opgeeft.
Je hebt ervaring met het uitvoeren van huishoudelijke taken. Daarnaast heb je kennis van hygiëne en de meest gebruikte schoonmaakmiddelen. Je kunt zelfstandig en netjes werken. Ook ben je klantvriendelijk. Je kunt flexibel omgaan met de wensen van cliënten en de opdrachten van je coördinator. Je kunt werken volgens de afspraken die met de cliënt zijn gemaakt.
Primazorg Den Haag is een organisatie met veel ervaring binnen de thuiszorg, waarbij de wensen van onze cliënt vooropstaan. Onze zorgteams zijn klein en bestaan uit vaste medewerkers en er is altijd een vast aanspreekpunt op kantoor. Wij staan voor professionaliteit, betrouwbaarheid en medemenselijkheid. U wens is ons uitgangspunt. Ons motto luidt dan ook ieder mens is uniek.
Wij bieden je een tijdelijk aanstelling. Salaris en inschaling zijn volgens CAO.
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie met uitgebreid CV. Je kunt je sollicitatie digitaal versturen naar info@primazorgdenhaag.nl of vul het sollicitatieformulier op onze website in.
Copyright 2024 - Primazorg - Privacy Reglement - Klachtenreglement Surlinio